Strony

Tego samego autora

  • Promowanie własnych produktów
    Dzisiaj na rynku nowoczesnych technologii nie brakuje firm, które doskonale funkcjonują w świadomości klientów i ich marki rozpoznawalne są na całym świecie. W przypadku przemysłu komputerowego tak samo jak jest …
  • Aparat fotograficzny
    Sztuka, którą jest fotografia, może nam dać naprawdę więcej, niż jesteśmy w stanie sobie nawet wyobrazić. Każdy z nas ma pełną możliwość, aby korzystać z różnych elementów fotograficznych, a tym …

Lata dziewięćdziesiąte dwudziestego wieku

W latach dziewięćdziesiątych wielki sukces japońskich samochodów otworzył nieco drzwi producentom z tamtego regionu. Ich samochody, które zdobyły zaufanie klientów i renomę niezawodności oraz sporego zaawansowania technicznego przekonywały wymagających klientów zza oceanu do kupna produktów rodzimych Japonii czy Chin. Elektronika komputerowa to ich główne towary eksportowe, zarówno detalicznego eksportu jak i hurtowego w postaci podzespołów czy półproduktów do urządzeń innych firm. Opinie jaką sobie wypracowali zaowocowała tym, że kilka większych firm postanowiła mocno uderzyć z najnowocześniejszymi technologiami w rynki zagraniczne. Dziedziny takie jak komputery czy telefony oraz ostatnio tablety stają się pomału ich wiodącymi produktami. W krajach azjatyckich wiele pieniędzy wpompowano w system edukacji i szkolenia ludzi. Badania nad najnowocześniejszą elektroniką przynoszą zyski dopiero po latach, ale za to wymierne i bardzo wysokie. Dzisiaj kilka uczelni z tamtego kraju jest w ścisłej czołówce jeśli chodzi o uczelnie informatyczne oraz pod względem opatentowanych pomysłów.

Comments are closed.