Strony

Tego samego autora

  • Środki masowego przekazu oknem na światŚrodki masowego przekazu oknem na świat
    W dobie informacji, jaka teraz nastała mamy do dyspozycji różne wiadomości z kraju i ze świat. Jesteśmy na bieżąco gdyż każde większe wydarzenie relacjonowane jest praktycznie na żywo. Media to …
  • Internet – popularność wzrastaInternet – popularność wzrasta
    Minęły czasy, kiedy to komputer dla dziecka był odległym marzeniem, a Internet wydawał się dostępny jedynie dla wielkich korporacji. Z roku na rok ceny zmalały. Ceny jednostki stacjonarnej dzięki zminimalizowaniu …

Multimedia w reklamie

Reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Z tego powodu w świecie reklamy możemy spotkać się w coraz większym stopniu z poszukiwaniem nowoczesnych form przekazu, które z jednej strony są w stanie wzbudzać znacznie większe zainteresowanie wśród odbiorców, ale z drugiej strony dają możliwość budowania znacznie bardziej rozbudowanego przekazu. W tym celu w reklamie wykorzystuje się multimedia jakie obecnie dają możliwość budowania zarówno prostego przekazu, jaki i takiego który jest rozbudowany o różne sposoby przekazywania informacji. Reklamy zaczynają pojawiać się w sieci, a w niej wykorzystują ważną cechę multimediów jaką jest interaktywność. W ten sposób możliwe jest znacznie skuteczniejsze oceniane tego, jaki oddźwięk dana reklama miała wśród odbiorców. Hiperłącza jakie w takich reklamach są wykorzystywane z jednej strony pozwalają na skuteczne badanie ilości zainteresowanych klientów reklamą, czy konkretnym produktem. Z drugiej strony możliwe jest również badanie informacji o tym jaka sprzedaż została wygenerowana poprzez wykorzystanie danej reklamy i zastosowanego w nim przekazu.

Comments are closed.