Strony

Tego samego autora

  • Polietylen pe 1000
    Polietylen PE 1000. Polietylen pe 1000 należy do polietylenów o ultra wysokiej masie molowej. Jego masa molowa jest od dziesięciu do trzydziestu razy większa od standardowego gatunku polietylenu. Jest to …
  • Multimedia a doba Internetu
    Dwudziesty pierwszy wiek to czas, gdzie cała gospodarka opiera się na komputerach i maszynach. Równie popularnym urządzeniem jest robot, który jest obecny nie tylko w biurach czy fabrykach, ale również …

Multimedia w reklamie

Reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Z tego powodu w świecie reklamy możemy spotkać się w coraz większym stopniu z poszukiwaniem nowoczesnych form przekazu, które z jednej strony są w stanie wzbudzać znacznie większe zainteresowanie wśród odbiorców, ale z drugiej strony dają możliwość budowania znacznie bardziej rozbudowanego przekazu. W tym celu w reklamie wykorzystuje się multimedia jakie obecnie dają możliwość budowania zarówno prostego przekazu, jaki i takiego który jest rozbudowany o różne sposoby przekazywania informacji. Reklamy zaczynają pojawiać się w sieci, a w niej wykorzystują ważną cechę multimediów jaką jest interaktywność. W ten sposób możliwe jest znacznie skuteczniejsze oceniane tego, jaki oddźwięk dana reklama miała wśród odbiorców. Hiperłącza jakie w takich reklamach są wykorzystywane z jednej strony pozwalają na skuteczne badanie ilości zainteresowanych klientów reklamą, czy konkretnym produktem. Z drugiej strony możliwe jest również badanie informacji o tym jaka sprzedaż została wygenerowana poprzez wykorzystanie danej reklamy i zastosowanego w nim przekazu.

Comments are closed.