Strony

Tego samego autora

  • Sprawna elektronikaSprawna elektronika
    Dla każdego człowieka na tym świecie naprawdę bardzo ważnym może okazać się to, aby zapewnić sobie jak najbardziej bezproblemowe życie. Jednakże, niejednokrotnie dochodzi do tego, że ludzie przez swoje zachowanie …
  • Kształcenie na odległość możliwe dzięki multimediomKształcenie na odległość możliwe dzięki multimediom
    Jeszcze nie tak dawno temu wielu Polaków było zszokowanych informacjami o tym, że w jakimś odległym kraju, jak na przykład Australia lub Stany Zjednoczone, lekcje dla niektórych dzieci prowadzone są …

Rywalizowanie o klienta

Każda firma stara się mieć swój określony styl. Ma to pomóc przede wszystkich w wyróżnianiu się od konkurencji. Posiadanie oryginalnej nazwy albo przykuwającego oko logo pomaga bez wątpienia stworzyć swoją własną bazę klientów. Ale nawet bardzo stabilni i przywiązani do swojej technologicznej marki klienci gotowi są porzucić ją, jeśli rozsądek i zysk będą tak podpowiadały. Firmy zajmujące się produkowaniem elektronicznych urządzeń multimedialnych jak tablety czy smartfony starają się więc wydawać ostatnio dużo więcej wcale nie na promocję i marketing, ale przede wszystkim na budowę innowacyjnych rozwiązań. Klienci na rynku sami doskonale orientują się, co jest faktycznie warte swojej ceny. Dlatego zapewne dzisiaj najlepiej wciąż sprzedającą się marką na świecie jest Apple, który przez lata pozostawał w cieniu, by nagle ukraść rywalom miliony klientów oferując im towar tak nowoczesny, jak iPhone czy iPad. W ten sposób firma udowodniła, że najlepiej jest o klientów walczyć oferując im doskonałe produkty.

Comments are closed.