Strony

Tego samego autora

  • Czy człowiek współczesny może żyć bez InternetuCzy człowiek współczesny może żyć bez Internetu
    Dwudziesty pierwszy wiek jest czasem Internetu i bez tego medium ludzkość zwłaszcza w krajach rozwiniętych nie mogłaby istnieć. Internet jest podstawą gospodarki, bowiem żadne przedsiębiorstwo bez Internetu nie miałoby możliwości …
  • Artyści za baremArtyści za barem
    Każdy – no, powiedzmy, że prawie każdy – potrafi sam przygotować sobie najprostszego drinka. Mam tu na myśli oczywiście nieskomplikowane dodanie wódki do soku, czy coca-coli i wrzucenie kilku kostek …

Rywalizowanie o klienta

Każda firma stara się mieć swój określony styl. Ma to pomóc przede wszystkich w wyróżnianiu się od konkurencji. Posiadanie oryginalnej nazwy albo przykuwającego oko logo pomaga bez wątpienia stworzyć swoją własną bazę klientów. Ale nawet bardzo stabilni i przywiązani do swojej technologicznej marki klienci gotowi są porzucić ją, jeśli rozsądek i zysk będą tak podpowiadały. Firmy zajmujące się produkowaniem elektronicznych urządzeń multimedialnych jak tablety czy smartfony starają się więc wydawać ostatnio dużo więcej wcale nie na promocję i marketing, ale przede wszystkim na budowę innowacyjnych rozwiązań. Klienci na rynku sami doskonale orientują się, co jest faktycznie warte swojej ceny. Dlatego zapewne dzisiaj najlepiej wciąż sprzedającą się marką na świecie jest Apple, który przez lata pozostawał w cieniu, by nagle ukraść rywalom miliony klientów oferując im towar tak nowoczesny, jak iPhone czy iPad. W ten sposób firma udowodniła, że najlepiej jest o klientów walczyć oferując im doskonałe produkty.

Comments are closed.