Strony

Tego samego autora

  • Zorientuj się w temacie!Zorientuj się w temacie!
    Z pewnością każdy z nas doskonale wie o tym, że czasami człowiek, który nie posiada odpowiedniej wiedzy może wpaść w naprawdę poważne problemy. Dlatego też, jeżeli i my sami znajdziemy …
  • Czy człowiek współczesny może żyć bez InternetuCzy człowiek współczesny może żyć bez Internetu
    Dwudziesty pierwszy wiek jest czasem Internetu i bez tego medium ludzkość zwłaszcza w krajach rozwiniętych nie mogłaby istnieć. Internet jest podstawą gospodarki, bowiem żadne przedsiębiorstwo bez Internetu nie miałoby możliwości …

Urządzenia nowej ery

Zdobywanie młodych pokoleń to strategia biznesowa obecna dzisiaj w praktycznie każdym sektorze gospodarki. Oczywistym jest, że kredyty hipoteczne czy kosztowne jachty nie są produkowane a tym bardziej reklamowane pod kątem młodego człowieka – tego nie stać, lub nie interesują się on jeszcze takimi dobrami. Jeśli jednak chodzi o rynek nowinek technologicznych, gadżetów komputerowych i różnej maści multimediów, głównie internetowych – młodzi ludzie dyktują warunki, które muszą być przestrzegane przez globalny rynek. Miliony głosów użytkowników zebrane w ciągu kilku godzin to potencjał, którego niekiedy nie są w stanie znieść całe dyktatury. W takim świecie marki reklamujące się jako innowacyjne i postępowe, posiadające odpowiednią liczbę patentów i inżynierów zdolnych do projektowania konkurencyjnych urządzeń czy aplikacji mogą przetrwać. Inne stają się synonimem archaicznych pomysłów i wydają się młodym ludziom kompletnie nieatrakcyjnie. A elektronika użytkowa współczesnego klienta musi być także atrakcyjna.

Comments are closed.