Strony

Tego samego autora

  • WzmocnienieWzmocnienie
    Wzmocnienie to jeden z terminów, które wykorzystuje elektronika. Niekiedy zamiennie używane jest tutaj takie określenie jak współczynnik wzmocnienia. W taki właśnie sposób jest definiowany stosunek mocy sygnału wyjściowego bądź też …
  • Telewizory CRTTelewizory CRT
    Telewizor CRT może i jest już starym telewizorem, ale do tej pory zawsze się sprawdzał. Wielu ludzi zaufało telewizorom CRT i tego długo nie żałowało, bo telewizory CRT, to telewizory, …

Urządzenia nowej ery

Zdobywanie młodych pokoleń to strategia biznesowa obecna dzisiaj w praktycznie każdym sektorze gospodarki. Oczywistym jest, że kredyty hipoteczne czy kosztowne jachty nie są produkowane a tym bardziej reklamowane pod kątem młodego człowieka – tego nie stać, lub nie interesują się on jeszcze takimi dobrami. Jeśli jednak chodzi o rynek nowinek technologicznych, gadżetów komputerowych i różnej maści multimediów, głównie internetowych – młodzi ludzie dyktują warunki, które muszą być przestrzegane przez globalny rynek. Miliony głosów użytkowników zebrane w ciągu kilku godzin to potencjał, którego niekiedy nie są w stanie znieść całe dyktatury. W takim świecie marki reklamujące się jako innowacyjne i postępowe, posiadające odpowiednią liczbę patentów i inżynierów zdolnych do projektowania konkurencyjnych urządzeń czy aplikacji mogą przetrwać. Inne stają się synonimem archaicznych pomysłów i wydają się młodym ludziom kompletnie nieatrakcyjnie. A elektronika użytkowa współczesnego klienta musi być także atrakcyjna.

Comments are closed.