Strony

Tego samego autora

  • Internet – popularność wzrasta
    Minęły czasy, kiedy to komputer dla dziecka był odległym marzeniem, a Internet wydawał się dostępny jedynie dla wielkich korporacji. Z roku na rok ceny zmalały. Ceny jednostki stacjonarnej dzięki zminimalizowaniu …
  • Słuchawki dla graczy z mikrofonem
    Czego potrzebuje każdy gracz?. Każdy gracz komputerowy, poświęcający na swoje hobby dużo wolnego czasu, potrzebuje odpowiedniego sprzętu. Zwykła myszka i klawiatura często jest niewystarczająca, gdyż prawdziwi gracze mają większe wymagania.Odpowiednio …

Urządzenia nowej ery

Zdobywanie młodych pokoleń to strategia biznesowa obecna dzisiaj w praktycznie każdym sektorze gospodarki. Oczywistym jest, że kredyty hipoteczne czy kosztowne jachty nie są produkowane a tym bardziej reklamowane pod kątem młodego człowieka – tego nie stać, lub nie interesują się on jeszcze takimi dobrami. Jeśli jednak chodzi o rynek nowinek technologicznych, gadżetów komputerowych i różnej maści multimediów, głównie internetowych – młodzi ludzie dyktują warunki, które muszą być przestrzegane przez globalny rynek. Miliony głosów użytkowników zebrane w ciągu kilku godzin to potencjał, którego niekiedy nie są w stanie znieść całe dyktatury. W takim świecie marki reklamujące się jako innowacyjne i postępowe, posiadające odpowiednią liczbę patentów i inżynierów zdolnych do projektowania konkurencyjnych urządzeń czy aplikacji mogą przetrwać. Inne stają się synonimem archaicznych pomysłów i wydają się młodym ludziom kompletnie nieatrakcyjnie. A elektronika użytkowa współczesnego klienta musi być także atrakcyjna.

Comments are closed.