Strony

Tego samego autora

  • Telewizja w nowoczesnym świecie
    Niezwykle dynamiczny rozwój cechuje telewizję. Jest to dział telekomunikacji, który to każdego dnia zajmuje się nadawaniem, przesyłaniem oraz odtwarzaniem w miejscu odbioru ruchomym. Rozróżnia się telewizję programową, przeznaczoną do nadawania …
  • Telekomunikacja
    Telekomunikacja to naukowo-techniczna dziedzina, w której elektronika jest już od dawna wykorzystywana na bardzo szeroką skalę. Podstawowym zadaniem telekomunikacji jest transmitowanie różnego rodzaju danych i informacji na odległość. W zakresie …

Walka o klienta

Aktualna sytuacja ekonomiczna globalnych rynków finansowych jest fatalna i tak naprawdę żaden ekspert od ekonomii nie podejmuje się szacowania, dokąd zmierza aktualna recesja, na kim najmocniej się odbije ani kiedy się skończy. W wielkich korporacjach i instytucjach finansowych trwa więc mobilizacja mająca na celu przygotować firmę na nadchodzące problemy. Dla firm zajmujących się produkcją nowoczesnych technologii czasami nie ma powodów do obaw, szczególnie jeśli produkują podzespoły do ważnych inwestycji i tworzą rozwiązania pomagające np. wynosić satelity na orbitę okołoziemską. Ale firmy zajmujące się elektroniką w nieco mniejszy sposób, oferując klientom komercyjnym laptopy czy telefony komórkowe, muszą bardzo poważnie zastanowić się nad strategią walki o klienta. Bo w dzisiejszych czasach każda duża firma stara się podebrać rywalom chociaż tych kilku klientów, budując tym samym własną mocniejszą pozycję na słabnących przeciwnikach rynkowych, starając się ich do końca i całkowicie pogrążyć.

Comments are closed.